فروشگاه داداگله

فروشگاه داداگله

فروشگاه داداگله

فروشگاه داداگله

فروشگاه داداگله

کراتین مونوهیدرات

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ

کراتین مونوهیدرات

کراتین مونوهیدرات در واقع یک پپتید است که از اسیدهای آمینه مختلف مانند گلیسین، آرژنین و متیونین تشکیل شده است. ابتدا کراتین در دهه 1990 محبوب شد، بعد از آن ورزشکاران المپیک گفتند که از کراتین برای بهبود عملکرد بدن و افزایش ظرفیت ورزش استفاده می کنند. اگر چه بسیاری از مصرف کنندگان این مکمل تصور می کنند که آنها با کراتین طبیعی تکمیل شده است، در واقع، این مورد نیست، و مکمل های کراتین کاملا مصنوعی هستند. کراتین مونوهیدرات مولکولی است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد، به ویژه در ماهیچه های بدن. حدود 90 تا 95 درصد کراتین بدن در ماهیچه های ما ذخیره می شود و بقیه در قلب، مغز، کبد، بیضه و ... موجود است. مکمل کراتین می تواند به افزایش تولید انرژی در بدن در قالب آدنوزین تری فسفات (ATP) کمک کند. آدنوزین تری فسفات به ذخیره و انتقال انرژی در داخل سلول کمک می کند.
کراتین با گلوتامین

کراتین و گلوتامین اثرات مشابهی در افزایش حجم مایع در سلول های عضلانی دارند و اگر همراه با یکدیگر می توانند اثر یکدیگر را افزایش دهند. علاوه بر این، هر یک از مزایای مختلفی دارد که با هم می توانند تاثیر زیادی بر رشد و بهبود عضلات داشته باشند. بنابراین، توصیه می شود که کراتین و گلوتامین به طور همزمان هنگامی که حجم افزایش می یابد استفاده شود. برخی از شرکت ها محصولات مخروطی این دو مواد تولید می کنند. به عنوان Triple Fusion، محصول حداکثر عضلانی که حاوی 5 گرم کراتین در هر وعده، 5 گرم گلوتامین و 5 گرم گلیسین (یک اسید آمینه گلیسین است که تولید کراتین را از بدن افزایش می دهد)، مکمل بسیار خوبی برای این گروه. . ETA Betagen حاوی 2 گرم کراتین، 2 گرم گلوتامین، یک گرم HMB و 500 میلی گرم حاوی حاوی 01 CGT Optimum حاوی 5 گرم کراتین، 3 گرم گلوتامین، 2 گرم حاوی و کپسول Crea / Max نهایی تغذیه حاوی 2 گرم کراتین، 2 گرم گلوتامین و 2 گرم حاوی خوراک در میان سایر محصولات این گروه است.
کراتین مونوهیدرات با گلوکز

برخی از شرکت ها این کراتین مونوهیدرات را برای جذب و عملکرد همراه با گلوکز (دکستروز) و سایر مواد دیگر که اثر انسولین را افزایش می دهند یا تولید انسولین را در بدن شبیه سازی می کنند معرفی کرده اند. در میان این محصولات محصولات Cell Tech از Muscle Tech و Alpha One Max Muscle است. این محصولات دارای مقدار مناسب گلوکز برای جذب کراتین بهینه هستند. علاوه بر این، آنها حاوی مواد دیگری مانند اسید آلفالوپوئیک است که با شبیه سازی عملکرد انسولین، ورود کراتین به سلول های عضلانی را تسهیل می کند و مصرف کنندگان به دنبال استفاده از این محصولات بهتر از آنها هستند. آنها گزارش کردند کراتین مونوهیدرات خالص.
کراتین مونو هیدرات مایع

اعتقاد بر این است که کراتین مایع جذب بهتر و راحتتری از بدن و به سلولهای عضلانی دارد و بنابراین، کراتین مونوهیدرات کمتر باعث بواسیر شدن فرد میشود. در دنیای واقعی برخی از مصرف کنندگان ادعا می کنند که اثر کراتین مایع بیش از کراتین مونوهیدرات خالص است و دیگران تفاوت بین این دو را احساس نمی کنند. این مقدار برای محصولات شرکت های مختلف متفاوت است، بنابراین دستورالعمل های مربوط به برچسب هر یک از محصولات ارائه شده را دنبال کنید.
کراتین اتیل استر

  • کامران راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی